Психологи розповіли, які люди заводять кішок, а які – собак

Наука

Багато любителів тварин обожнюють посперечатися про те, хто краще: кішка або собака.

Насправді кожній людині підходять вихованці, які схожі з ними за характером і захопленням.

Наприклад, на думку психологів, об’єднує власників кішок і собак лише те, що всі вони хочуть бути прив’язаними до когось. При цьому готові дарувати тепло і турботу своїм улюбленцям і зберігати відданість. На думку експертів, на цьому загальні риси закінчуються.

Цікаво: фахівці нещодавно дізналися, що «кошатники» і «собачники» багато в чому відрізняються один від одного. На вибір улюбленця впливають такі фактори, як вік людини, місце її проживання та соціальний статус. Наприклад, батьки з маленькими дітьми охоче заводять собак, які стають відмінними товаришами для їхніх малюків. Літні люди, у свою чергу, воліють тримати в будинку котиків, оскільки догляд за ними не вимагає значних фізичних зусиль, а також матеріальних вкладень.

Згідно з результатами міжнародної статистики, які були отримані в кінці 2019 року, більшість людей, які старші 60 років, і зовсім не люблять компанію тварин. До речі, люди, які проживають у приватному будинку, в сільській місцевості або просто мають присадибну ділянку, значно частіше роблять вибір на користь собак.

Психологи також виділили деякі риси характеру, властиві власникам собак і кішок.

Наприклад, власники кішок більш замкнуті, як правило, є інтровертами, зосереджені на власному внутрішньому світі і схильні до імпульсивних вчинків, а також до тривожних станів. При цьому кошатники — творчі люди, які віддають перевагу спокійному відпочинку в домашній обстановці: перегляд фільмів або читання.

Що стосується власників собак, то вони, швидше, навпаки, відрізняються товариським характером і є більш енергійними. Вони не люблять усамітнення, динамічні, доброзичливі, активні, прямолінійні. Погано ставляться до обману і обожнюють дітей. Що цікаво, власники собак також не схильні до проявів агресії і дуже рідко відповідають злом на зло.

Джерело



Переглядів: 204
banner