Яким парфумом доречно користуватися, якщо ви працюєте у офісі

Територія успіху

Не кожен парфум підійде для роботи у офісі.

Парфум — це beauty-аналог чорного мережива, чогось особистого і сексуального. Тому у офісі носити його потрібно максимально стримано. Надягати щось відволікаюче, прямуючи у місце, де люди працюють, — не найкраще рішення. Передозування аромату може легко зруйнувати вашу кар’єру, але це зовсім не означає, що ви повинні повністю викреслити парфуми з вашого життя. Це ціле мистецтво — пахнути не просто професійно, а так, щоб вас підвищили, і ви маєте право знати, що і як для цього потрібно зробити. Адже для кожного робочого сценарію існує свій психоароматичний прийом.

Співбесіда

Неважливо, куди ви хочете влаштуватися — у інвестиційний банк або картинну галерею. Щоб гарантовано отримати місце, краще взагалі не використовувати парфум. Будь-яка антипатія до аромату може підсвідомо впливати на людину, яка вас наймає, і, як наслідок, коштувати вам місця. Якщо шлейф, що розстеляється від вас, буде занадто вираженим — це буде першою річчю, на яку люди звернуть увагу під час зустрічі. Ви прийшли отримати блискучу роботу або показати свою блискучу індивідуальність? Повірте, навіть у креативній компанії забагато парфуму — погана ідея.

Офіс

Чисті, свіжі акорди (такі як цитруси або білі квіти) дуже гарні для роботи у відкритому офісі без перегородок. Уникайте відверто солодких, сексуальних або “їстівних” ароматів — ви ж не хочете, щоб у ваших колег текла слина, коли ви проходите повз.

Особистий кабінет

Якщо ви з привілейованої касти керівників, у вас є право наносити на себе будь-що (це стосується і ароматів у тому числі). Але заради людей, що працюють під вашим керівництвом, просто зменшіть кількість парфуму! Аромат додає впевненості тому, хто його носить, але може викликати роздратування у інших людей, адже дехто освіжає аромат занадто часто. Наприклад, для відверто східного парфуму з яскраво вираженими нотами пачулі цілком достатньо одного розпорошування за день. Але чимось більш свіжим, на зразок неролі або флердоранжа, можна й зловжити у міру, ненав’язливо позначаючи своїм запахом підкорену територію. Ароматичних молекул у таких парфумах менше, вони не затримуються на шкірі занадто довго.

Відділ продажів

Якщо ви працюєте у сфері роздрібних продажів або, скажімо, ресторанному бізнесі, останнє, у чому ви зацікавлені, — це викликати у клієнта негативну реакцію (або змусити його втратити апетит). Існують неписані правила для робочого простору, особливо якщо ви працюєте з клієнтом обличчям до обличчя. Носити парфум на роботу — це не табу, просто надайте перевагу чомусь легкому і ненав’язливому. Ви повинні виділяти аромат, схожий з тим, що відчуває ваш бойфренд, коли збирається вас поцілувати, а не з тим, що відчуває клієнт, коли потискає руку комусь дуже настирливому і неприємному.

Порада на найближче майбутнє

Вирушаючи у парфумерний магазин, сподівайтеся на себе, але від допомоги консультанта не відмовляйтеся. Просто поясніть йому або їй, що аромат необхідний для роботи, яку ви за жодних обставин не плануєте втратити. У пріоритеті: запахи свіжовипраної білизни, цитруси і білі квіти у полегшеному варіанті. Якщо у рекламі вашого улюбленого аромату більше “плоті”, ніж квітів, залиште його для неробочого часу — такий, швидше за все, занадто сексуальний для офісу.

Ви точно перестаралися з парфумами, якщо отримуєте комплімент парфуму, коли хтось заходить у ліфт або відкритий простір. Наносьте аромат знову поза межами робочого офісу. Наприклад, у довгому і пустельному коридорі або у туалеті. Ніколи не розпилюйте парфуми у кабінеті — ваші колеги не зобов’язані приймати цей ароматний душ разом з вами лише тому, що ви вирішили скупатися у чуттєвому мускусі перед побаченням.

Джерело



Переглядів: 248
banner