Податкові та пенсійні послуги стануть доступними у ЦНАПах
Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, яка оновлює та чітко визначає перелік обов’язкових послуг у Центрах надання адміністративних послуг .
Пише Голос-Інфо, посилаючись на Івано-Франківську обласну державну адміністрацію
Головною зміною є можливість оформлення податкових та пенсійних послуг за один візит до ЦНАПу, що усуне потребу відвідувати різні державні установи. Зокрема, українці зможуть оформити картку платника податків.
Уряд також визначив обов’язкові переліки послуг для ЦНАПів, враховуючи їхнє розташування:
- Для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості передбачено 360 послуг (і додатково 13 для центрів зі спецобладнанням).
- У прифронтових регіонах перелік складає 245 послуг.
- Для територіальних підрозділів і віддалених робочих місць — 118 послуг.
Оновлений перелік допоможе адміністраторам працювати за чіткою інструкцією, а громадянам — отримувати якісний сервіс. Інформація про доступні послуги буде оновлена на Гіді з держпослуг.
Стежте за нами в соціальних мережах: Ютуб, Телеграм, Фейсбук та Інстаграм.
Переглядів: 397


