У Центрі надання адміністративних послуг Верховинської селищної ради з 3 листопада 2025 року розпочався прийом документів для оформлення відстрочки від мобілізації
Із 3 листопада 2025 року у Центрі надання адміністративних послуг Верховинської селищної ради розпочинається прийом документів для оформлення відстрочки від мобілізації.
Пише Голос-Інфо з посиланням на Верховинську селищну раду.
Прийом здійснюється у звичному режимі роботи ЦНАПу.
Запис на подання документів — безпосередньо у приміщенні ЦНАПу.
Заявник звертається особисто!!!
У ЦНАП не здійснюється:
1 Автоматичне продовження відстрочок
21 Взяття на військовий облік
3 Оновлення військово-облікових даних
4 Надання відстрочки військовозобов’язаним СБУ чи розвідувальних органів
5 Прийом заяв для осіб, визначених у п.1 та пп.16–23 ч.1 ст.23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»
6 Роздруківка витягів із застосунку «Резерв+» адміністратором ЦНАП
Що потрібно мати із собою:
1 Паспорт громадянина України
2 РНОКПП (ідентифікаційний код)
3 Витяг з реєстру територіальної громади
4 Адресу електронної пошти (без неї заява не формується)
5 Контактний номер телефону
6 Військово-обліковий документ (паперовий або електронний)
До заяви додаються документи, що підтверджують право на відстрочку (або їх завірені копії) — згідно з додатком 5 до Постанови КМУ №560.
Як це працює:
1 Адміністратор ЦНАП формує електронну заяву через портал Дія
2 Заява автоматично надсилається до відповідного ТЦК та СП
3 ТЦК та СП розглядає заяву протягом 7–15 днів
4 ЦНАП повідомляє заявника про результат:
– у разі позитивного рішення — оновлений військово-обліковий документ
– у разі відмови — офіційне повідомлення за формою додатка 7 на електронну пошту заявника.
Паперова довідка більше не потрібна!
Усі дані вносяться до Єдиного державного реєстру призовників (реєстр «Оберіг»).
Зверніть увагу:
Особи з інвалідністю внаслідок війни, учасники бойових дій та члени сімей загиблих Захисників, Захисниць України— приймаються позачергово (за підтверджуючими документами).
Надсилання документів поштою — не передбачено!
Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.
Радимо:
За можливості оформлюйте відстрочку через застосунок «Резерв+», де вже доступні підстави для автоматичного оформлення:
• інвалідність;
• виховання трьох і більше дітей;
• здобуття освіти;
• тимчасова непридатність за висновком ВЛК;
• утримання осіб з інвалідністю;
• перебування дружини/чоловіка на військовій службі тощо.
“Шановні відвідувачі!Просимо з повагою ставитися до адміністраторів ЦНАП —це цивільні працівники, які не ухвалюють рішень щодо відстрочок, а лише приймають документи та передають їх до ТЦК та СП.ЦНАП продовжує надавати всі інші адміністративні послуги для мешканців громади.Будьмо взаємно ввічливими, толерантними та зберігаймо спокій”,- зазначається у дописі
Переглядів: 310


