Два питання, які допоможуть здобути прихильність у начальника та просунутись у кар’єрі
Одні з найефективніших питань корпоративної етики.
Якщо ви думаєте, що для просування по кар’єрних сходах необхідно брехати і лестити, то помиляєтеся. Є дві фрази, які допоможуть просуватися набагато швидше!
Основна прихована проблема в організації будь-якого бізнесу — це складнощі комунікації. Причому справа не роз’єднаності колективу або відокремленості його від керівників і топ-менеджменту. Ми говоримо про непорозуміння при постановці, розподілі та виконанні завдань.
На жаль, саме в ці моменти часто з’являються неточності в розумінні термінів, розподілі завдань і обов’язків. Співробітники не завжди вірно бачать поставлені керівниками завдання або несвідомо інтерпретують їх по-своєму. Не всі компанії займаються аналітикою якості організації бізнес-процесів і комунікації, і ця проблема залишається прихованою.
Помилки, зроблені через непорозуміння і неусвідомлені інтерпретації, проявляються лише під час отримання результатів, що нерідко призводить до напруженості, образ, перекладанні відповідальності, необхідності переробляти роботу або робити все заново.
Керівнику здається, що він відмінно виклав співробітнику цілі і завдання, і очікує певних кроків і результатів. І якщо зроблено не зовсім те, що очікувалося, прикро обом. І справа не в безвідповідальності або бажанні все навмисно ускладнити і заплутати. У керівника і у співробітника різне, суб’єктивне бачення процесів, оперативних нюансів з точки зору субординаційних рівнів. Різний досвід. Різний рівень відповідальності. Та й цілі різні.
“Я правильно вас зрозумів?”
Одне з найефективніших питань корпоративної етики.
Це не означає, що хтось дурник, неуважний або знущається, змушуючи повторювати одне і те ж. Це означає, що у людини є відповідальність вірно виконати поставлене завдання, є бажання упевнитися, що розуміння обговорюваного питання загальне, однакове і надалі розбіжностей не виникне.
“Можна уточнити?”
Уточнюючі питання дуже важливі, особливо коли компанія займається наданням послуг. У таких компаніях увага до деталей і нюансів вирішує все.
Якщо на зустрічі з партнерами, клієнтами ви маєте компетенцію ставити уточнюючі питання — обов’язково робіть це. Це допоможе не лише отримати більше важливої інформації, але і дозволить відточити свою майстерність відчувати складні або тонкі місця в обговорюваних питаннях, завданнях, переговорах, проєктах.
Керівники завжди зацікавлені в ініціативних, професійних і відповідальних співробітниках. А також у рості їхньої майстерності.
Якщо проблемою співробітника є традиційно важкі в спілкуванні начальники, то проблемою власників і управлінців є недолік розумних ініціативних виконавців. Станьте такими, і увагу та прихильність з боку керівництва вам забезпечено.
Вчасно і правильно поставлені питання завжди полегшують розуміння, скорочують і оптимізують оперативний час, а також сприяють активному руху по кар’єрних сходах. Тож якщо ви хочете стати улюбленцем керівництва, не робіть компліментів, а задавайте уточнюючі питання.
Переглядів: 450