Facebook поширив «Рекомендації щодо відповідального підходу до проведення виборчої кампанії»

Політика, Поради

Рекомендації щодо відповідального підходу до проведення виборчої кампанії

Facebook, Instagram, Messenger і WhatsApp

Мета цих рекомендацій – сформулювати наші очікування до політичних партій та кандидатів стосовно майбутніх виборів в Україні в таких сферах:

Безпека й захист.

Сторінки у Facebook.

Персональні облікові записи у Facebook.

Облікові записи в Instagram.

Реклама.

Іноземне втручання.

Використання WhatsApp.

Використання Messenger і платформи Messenger.

Захист виборів.

  1. Безпека й захист.

Для нас важливо, щоб ви могли безпечно користуватися нашими платформами під час передвиборчої кампанії та знали, як повідомити нам про вміст, який містить погрози чи домагання. Щоб полегшити керування вмістом, ми надаємо низку корисних інструментів модерації.

Увімкніть двоетапну перевірку.

Двоетапна перевірка – це механізм безпеки, який вимагає від вас введення спеціального коду під час входу в обліковий запис із нерозпізнаного пристрою.

Виконайте перевірку безпеки. Інструмент перевірки безпеки від Facebook допоможе вам вийти з додатків і браузерів, якими ви не користуєтеся, керувати сповіщеннями та зробити пароль надійнішим.

Оновіть свою інформацію.

Перевірте контактну інформацію у своєму обліковому записі, видаліть старі адреси електронної пошти й номери телефонів, які ви більше не використовуєте, і додайте актуальні облікові записи, які ви тримаєте під регулярним контролем.

Керуйте аудиторією, з якою ви ділитеся вмістом.

Перевірка конфіденційності від Facebook допомагає з’ясувати, хто саме може переглядати ваші дописи та відомості вашого профілю, як-от ваш номер телефону й адресу електронної пошти. Вона також показує ваші налаштування для додатків, до яких ви входили за допомогою Facebook.

Захистіть усі пристрої та платформи.

Використовуйте функції безпеки, передбачені у вашому мобільному телефоні (як-от коди, PIN-коди та надійні паролі), облікових записах електронної пошти (наприклад, двоетапну перевірку) та інших соціальних і онлайнових платформах.

Повідомляйте про неприпустимий вміст.

Поряд із кожним елементом вмісту у Facebook та Instagram є кнопка «Поскаржитися». Коли нам стає відомо про безпосередню загрозу, ми, окрім видалення вмісту, що порушує наші Стандарти спільноти, передаємо справи до правоохоронних органів. Наша операційна група з роботи зі спільнотою перебуває на зв’язку цілодобово й без вихідних, а 35 000 наших співробітників у всьому світі працюють над забезпеченням безпеки та захисту. Ми також збільшуємо інвестиції в автоматизовані методи вилучення вмісту, які допомагають нам видаляти такий вміст якомога швидше й оперативніше. Щоб поскаржитися через платформу, скористайтеся кнопкою «Поскаржитися» й обов’язково пройдіть увесь процес, надіславши скаргу після надання відгуку.

Модеруйте вміст.

Для запобігання появі негативного вмісту на вашій сторінці ми передбачили низку інструментів модерації вмісту, які дають змогу відфільтровувати коментарі, що містять нецензурні вислови, або блокувати коментарі з певними ключовими словами, які ви не бажаєте бачити на своїй сторінці. Адміністратори сторінки також можуть видаляти або блокувати користувачів. Усю необхідну інформацію можна знайти за посиланням www.facebook.com/gpa.

Остерігайтеся шахраїв.

Ми надсилаємо до папки повідомлень від служби підтримки вашої сторінки лише важливі сповіщення, що стосуються ваших облікових записів. Тут ви можете знайти автентичні повідомлення від Facebook, які можуть стосуватися вас. Будьте насторожі, коли отримуєте електронні листи з адрес, що не виглядають автентичними, а також коли бачите опубліковані у Facebook дописи, поширені зі сторінок, які видають себе за наші офіційні та містять запити на надсилання даних для входу. Ми працюємо над зменшенням кількості способів, які хакери й шахраї можуть використовувати для неналежного використання ваших облікових записів, але просимо вас допомогти нам у цьому, виявляючи пильність.

  1. Сторінки у Facebook.

Ми просимо всіх організаторів політичних кампаній чітко ідентифікувати себе в розділі «Інформація» на своїй сторінці. Ми рекомендуємо навести достатню контактну інформацію, щоб користувачі могли звертатися безпосередньо до вас із питаннями щодо вашої поведінки під час виборчої кампанії.

Ми настійно радимо всім користувачам, які створюють вміст для сторінки Facebook, ознайомитися з нашими Стандартами спільноти та Політикою щодо сторінок, груп і подій, а також вимагаємо від усіх власників та адміністраторів сторінок, щоб вони забезпечували дотримання цих стандартів.

За коментарі, розміщені на сторінці, основну відповідальність несуть користувачі, які їх опублікували, проте ми очікуємо від власників сторінок свідомого ставлення до коментарів, що з’являються на їхніх сторінках.

Щоб полегшити керування вмістом, ми передбачили низку корисних інструментів модерації; також є відповідні служби третіх сторін. Ми можемо застосовувати санкції до сторінки, на якій неодноразово публікується вміст, що порушує наші Стандарти спільноти. Санкції варіюються від попереджень до тимчасового вилучення функцій і навіть остаточного видалення сторінки без можливості відновлення.

Ми не бажаємо порушувати хід кампаній, обмежуючи або видаляючи відповідні сторінки, тому настійно рекомендуємо вам:

Дотримуватися Стандартів спільноти у своїх власних дописах.

Стежити за коментарями на своїй сторінці й видаляти ті, що порушують Стандарти спільноти.

Приділяти ретельну увагу всім попередженням щодо вмісту на вашій сторінці.

Будь-яка особа, що має певну роль на вашій сторінці, може зайти до розділу «Якість сторінки» та переглянути останні порушення Стандартів спільноти, порушення прав інтелектуальної власності або вміст, ідентифікований як клікбейт, поширений вашою сторінкою.

  1. Персональні облікові записи у Facebook.

Facebook вимагає, щоб кожен персональний обліковий запис можна було ідентифікувати за допомогою справжньої особи користувача, який керує ним. Особи, зайняті в кампаніях, повинні використовувати свої справжні облікові записи для адміністрування сторінок і проведення інших заходів у рамках кампанії.

Ми настійно рекомендуємо вам не створювати для цих цілей фальшиві облікові записи, оскільки в такому разі ви ризикуєте втратити доступ до інструментів, якщо ми виявимо це й видалимо їх. Ми не відновлюватимемо фальшиві облікові записи, тому це може мати значні негативні наслідки для вашої діяльності в рамках кампанії.

  1. Облікові записи в Instagram.

Ми рекомендуємо, щоб організатори політичних кампаній чітко ідентифікували себе в розділі біографії своїх облікових записів. Облікові записи політичних діячів часто також містять посилання на офіційний веб-сайт або інші відповідні сайти. У рамках збільшення інвестицій компанії в захист чесного виборчого процесу Instagram підвищує прозорість облікових записів, а також вживатиме негайних заходів щодо недобросовісних учасників і боротиметься з поширенням дезінформації.

Політики, організатори кампаній і працівники мають ознайомитися з функцією «Про цей обліковий запис», що дає змогу користувачам переглядати інформацію про облікові записи з високим рівнем охоплення аудиторії, наприклад дату приєднання до Instagram, країну розташування, будь-яку рекламу, що зараз розміщується цим обліковим записом, і попередні імена користувача в минулому році.

  1. Реклама.

Ми пропонуємо користувачам платне поширення вмісту з їхніх сторінок Facebook та облікових записів Instagram для охоплення більшої аудиторії порівняно з їхніми безпосередніми зв’язками. Якщо це дозволено чинним законодавством, організатори політичних кампаній можуть обирати цю форму платної реклами.

Щоб уникнути неналежного використання наших інструментів, ми запровадили низку засобів контролю. Окрім наших Стандартів спільноти, рекламодавці повинні дотримуватися наших Правил розміщення реклами, які визначають категорії рекламних оголошень, що є прийнятними або неприйнятними на цьому сайті. Коли ви розміщуєте замовлення, ваша реклама проходить перевірку для забезпечення відповідності цим правилам. Якщо ви вважаєте, що вашу рекламу було відхилено помилково, ви можете повідомити нам про це.

Ви можете в будь-який час відкрити Менеджер реклами, щоб переглянути дані щодо результативності реклами, внести зміни, оновити платіжну інформацію, змінити налаштування тощо. Якщо вам потрібно надати дозвіл для кількох користувачів, ви можете використовувати Бізнес-менеджер. Бізнес-менеджер – це безпечний інструмент для керування доступом до сторінок і рекламних облікових записів у Facebook.

Бюджети

Бюджет – це сума, яку ви плануєте витрачати для оплати показу оголошень зі свого набору реклами протягом заданого терміну. Можна задати бюджет для кожного набору реклами, який ви створюєте. Є два типи бюджетів:

Денний бюджет. Середня сума, яку ви плануєте витрачати на набір реклами щодня.

Загальний бюджет. Сума, яку ви плануєте витратити протягом усього терміну показу набору реклами.

Регулярно перевіряйте свій бюджет, щоб уникнути призупинення показу вашої реклами. Докладніше про налаштування бюджетів для реклами.

Ліміт витрат

Окрім щоденного й повного бюджетів набору реклами, ми пропонуємо й інші механізми, які гарантують, що заплановані витрати на рекламу не буде перевищено:

Ліміт витрат на кампанію. Максимальна сума, яку ви плануєте витратити на конкретну рекламну кампанію. Ліміт витрат на кампанію не впливає на показ вашої реклами, але гарантує, що після того, як буде витрачено зазначену суму, розміщення всіх наборів реклами й рекламних оголошень у рамках вашої компанії буде припинено. Дізнайтеся, як встановити, змінити або видалити ліміт витрат на кампанію.

Ліміт витрат облікового запису. Загальне обмеження на суму, яку ваш рекламний обліковий запис може витратити протягом усіх кампаній, які ви проводите. Для досягнення найкращих результатів обмеження витрат облікового запису має відображати ваш загальний рекламний бюджет. Хоча ліміт витрат облікового запису не впливає на показ і результативність вашої реклами, розміщення реклами і витрати коштів буде призупинено, після того як параметр «Витрачена сума» досягне значення «Поточний ліміт». Отримайте базові уявлення про те, що таке ліміт витрат облікового запису, як він працює і що робити після його досягнення.

Регулярно перевіряйте ліміт витрат, щоб уникнути призупинення показу вашої реклами. Якщо ви хочете збільшити ліміт витрат, перейдіть за посиланням www.facebook.com/gpa/help і заповніть форму.

Поріг для розрахунків

Поріг для розрахунків – це сума витрат, після досягнення якої ви отримуєте рахунок за розміщення реклами. У міру показу реклами ваші витрати на неї будуть накопичуватися, і після досягнення порогової величини витрат із вас буде автоматично стягнуто плату. Початкова величина порогу для розрахунків залежить від країни та валюти вашого рекламного облікового запису, а також обраного способу оплати реклами.

Якщо буде досягнуто порогу для розрахунків у поточному місяці, ви отримаєте рахунок. Якщо ви розміщуєте рекламу після досягнення порогу для розрахунків, ви отримаєте другий рахунок у день виставлення рахунку. Докладніше про дату виставлення рахунку та строки оплати реклами у Facebook.

Якщо ви хочете збільшити поріг для розрахунків, перейдіть за посиланням www.facebook.com/gpa/help і заповніть форму.

Платежі за допомогою кредитних або дебетових карток

Такі способи оплати, як кредитні та дебетові картки або картки передоплати, можуть вимагати додаткових заходів автентифікації онлайн. Це також може застосовуватися під час ініціювання платежу або додавання картки до облікового запису Facebook.

Запит на автентифікацію вашого способу оплати може з’являтися в таких випадках:

додавання нової кредитної, дебетової картки або картки передоплати;

ініціювання платежу з кредитної, дебетової картки або картки передоплати (наприклад, натискання кнопки «Сплатити зараз»);

додавання коштів до рекламного облікового запису Facebook.

Якщо у вас уже є зареєстрована кредитна або дебетова картка й автоматично здійснюються регулярні платежі (наприклад, якщо задано щомісячний поріг для розрахунків), автентифікація способу оплати не потрібна. Банки можуть запроваджувати додаткові заходи автентифікації, залежно від країни.

Зверніться до банка-емітента вашої кредитної або дебетової картки, щоб обговорити всі потенційні чинники, що можуть спричинити відмову в проведенні платежу або тимчасове призупинення операцій з карткою.

Рекламні оголошення про соціальні питання, вибори або політичні події

Надання користувачам додаткової інформації про рекламу, розміщену на наших платформах, є ключовим елементом наших зусиль, спрямованих на забезпечення чесного проведення виборів.

Рекламодавці, які створюють і редагують рекламу в Україні, повинні пройти процес авторизації, додати до реклами застереження «Спонсор» і помістити свою рекламу до публічної Бібліотеки реклами на сім років, якщо їхня реклама стосується політичних діячів, політичних партій, виборів (включно з кампаніями щодо активної участі у виборах), минулих референдумів, які обговорюються в суспільстві, або однієї з таких соціальних проблем: громадянські та соціальні права, злочинність, економіка, політика щодо захисту довкілля, імміграція, охорона здоров’я, політичні цінності й управління, безпека та міжнародна політика.

Ця вимога поширюється на всіх, хто виконує будь-які дії з рекламними оголошеннями, пов’язаними із соціальними питаннями, виборами та політикою, як-от початок чи призупинення показу оголошень, налаштування цільової аудиторії або будь-якої іншої функції, пов’язаної з керуванням рекламою. Нижче наведено всі необхідні відомості, а також описано дії, які потрібно виконати, щоб отримати дозвіл на розміщення такої реклами.

Для отримання покрокових інструкцій щодо авторизації та створення застережень відвідайте наш Довідковий центр.

  1. Іноземне втручання.

З метою виявлення та зупинення спроб урядів інших країн втрутитися у внутрішню політику ми створили експертно-аналітичну групу з питань забезпечення правопорядку, кібербезпеки й розвідки.

Ми усвідомлюємо, що можуть існувати законні причини для того, щоб кампанія мала прихильників або використовувала постачальників послуг за межами вашої країни, але ми просимо вас забезпечити, щоб ці фізичні та юридичні особи поважали наші зусилля щодо боротьби з іноземним втручанням. Відповідно до правил Facebook щодо розміщення реклами, рекламодавці несуть відповідальність за забезпечення дотримання місцевих законів, зокрема всіх пов’язаних із виборами строків і обмежень вмісту, і невиконання цих вимог може вважатися порушенням цих правил.

  1. Використання WhatsApp.

Відповідно до умов надання послуг WhatsApp цю службу слід використовувати для особистого спілкування між окремими особами або в невеликих групах. Служба WhatsApp не призначена для використання в кампаніях масового маркетингу жодними організаціями, як комерційними, так і політичними.

Якщо користувачі WhatsApp вважають, що отримують небажані повідомлення, вони можуть довести це до нашого відома. Щоб захистити користувачів від спаму, ми закриваємо облікові записи, на які часто надходять скарги. Це також стосується всіх без винятку політичних кампаній, тому, використовуючи свій обліковий запис WhatsApp для надсилання небажаних повідомлень у рамках кампанії, ви ризикуєте втратити до нього доступ.

Ми усвідомлюємо, що деякі служби на ринку заявляють, що вони пропонують масову розсилку повідомлень користувачам WhatsApp. Вони не мають на це дозволу, і використання ними WhatsApp, імовірно, порушує наші умови. Ми настійно рекомендуємо не використовувати жодні з таких служб у рамках своєї передвиборчої діяльності, щоб до вас не було застосовано примусові заходи, яких ми можемо вжити щодо таких служб і вашої кампанії.

З повним переліком рекомендацій щодо відповідального використання WhatsApp можна ознайомитися тут.

  1. Використання Messenger і платформи Messenger.

Служба Messenger призначена для особистого спілкування між окремими особами, які знають одна одну, або в невеликих групах, а також для обміну повідомленнями між користувачами та компаніями чи організаціями.

Політика щодо платформи Facebook наразі дозволяє стандартний обмін повідомленнями з різними рівнями автоматизації – від привітань до повністю автоматизованої взаємодії через бот Messenger.

Після взаємодії користувача зі сторінкою або надсилання повідомлення через автоматичну систему (бот) обліковий запис може відповісти користувачеві впродовж 24 годин або додаткового часу за межами 24-годинного періоду, без подальшої взаємодії з користувачем. Якщо користувач відповідає, відлік часу починається спочатку.

Огляд вимог Політики щодо платформи Facebook до стандартних повідомлень і повідомлень за підпискою можна переглянути тут.

  1. Захист виборів.

Захист чесності виборів з одночасним забезпеченням користувачам можливості висловитися під час виборчої кампанії є головним пріоритетом Facebook. Ми неперервно працюємо над удосконаленням і посиленням засобів захисту для запобігання використанню наших платформ із метою втручання у виборчий процес.

Ми сподіваємося, що ці пояснення стануть в пригоді під час розробки політики і процесів, які ви будете використовувати в ході своїх передвиборчих кампаній. Наша мета – підтримати використання наших служб такими способами, що йдуть на користь демократичним процесам і зводять до мінімуму ризик зловживань.

На підставі попереднього досвіду ми очікуємо, що діяльність у рамках кампаній буде здебільшого чесною та позитивною, і переконані, що дотримання наведених вище правил сприятиме підвищенню якості ваших заходів у рамках кампанії під час цих виборів.

Дякуємо!

Facebook



Переглядів: 198
banner