Калуська енергетична компанія запустила Viber-бота для зручності споживачів
Калуська енергетична компанія зробила запустила офіційного Viber-бота. Відтепер споживачі можуть швидко й зручно отримувати інформацію та вирішувати побутові питання просто зі смартфона.
Про це пише Голос-Інфо з посиланням на Калуську міську раду.
За допомогою Viber-бота можна:
-отримати онлайн-консультацію або відповідь на питання;
-передати показники лічильників;
–оплатити комунальні послуги;
-дізнатися актуальну інформацію про аварії чи відключення водопостачання.
Нагадуємо: прийом показників лічильників здійснюється з 15 числа і до кінця місяця.
Запровадження Viber-бота — це крок до більшої прозорості та зручності для споживачів, який дозволяє економити час і завжди бути в курсі важливої інформації.
Стежте за нами в соціальних мережах: Ютуб, Телеграм, Фейсбук та Інстаграм.
Переглядів: 389


