Карпатський НПП підбив підсумки опитування менеджерів закладів харчування та супермаркетів Яремчанщини щодо використання пластикової тари
Участь в опитуванні взяли 20 респондентів.
Про це пише Голос-Інфо, посилаючись на Карпатський національний природний парк
Більшість закладів уже використовують пластик, проте значна частина з них шукає або має альтернативні рішення. Ключовим стимулом для змін виступають законодавчі обмеження, а головними бар’єрами — висока вартість та недостатня пропозиція альтернатив. Водночас рівень обізнаності про міжнародні ініціативи у сфері скорочення пластику залишається низьким. Це свідчить про потребу у подальшій інформаційно-просвітницькій роботі та створенні економічних стимулів для бізнесу.
Нагадаємо, що Карпатський НПП за ініціативи ГО «Агенція з хімічної безпеки» в рамках проєкту UNEP «Інформаційно-просвітницька робота із запобігання, мінімізації та переробки пластикових відходів у країнах Східної Європи, Кавказу та Центральної Азії» провів анкетування серед власників харчових закладів і супермаркетів.
Ось детальніші результати:
Використання пластику:
18 закладів використовують пластикову упаковку чи одноразовий пластик.
2 заклади зовсім відмовилися від пластику.
Альтернативне пакування:
18 закладів мають альтернативи (папір, картон, скло).
2 заклади — не використовують альтернативи.
Політика скорочення пластику:
9 — у процесі розробки політики.
6 — не мають політики.
4 — частково впровадили.
1 — має повноцінну політику.
Роздільний збір відходів
15 закладів його здійснюють
5 — відповіли «важко сказати»
Що мотивує до змін:
Законодавчі обмеження — 10.
Фінансова підтримка / субсидії — 4.
Попит клієнтів — 4.
Громадський тиск / рейтингування — 2.
Бар’єри для переходу на альтернативи:
Недостатня пропозиція на ринку — 9
Висока вартість — 7
Низька міцність чи зручність — 4
Обізнаність про міжнародний договір щодо пластику:
11 — не чули.
9 — чули та вважають його важливим для України.
“Нам важливо знати думку підприємців та споживачів! Разом ми можемо зробити крок до більш екологічного майбутнього!”,- зазначається у дописі
Стежте за нами в соціальних мережах: Ютуб, Телеграм, Фейсбук та Інстаграм.
Переглядів: 335


