На Франківщині дозволили проводити масові заходи у ресторанах

Суспільство

Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківський області інформує громадськість щодо організації протиепідемічних заходів у закладах громадського харчування.


Регіональна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій своїм протоколом № 29 від 30.06.2020 р. заборонила проведення на території області масових заходів (весілля, дні народження, хрестини, поминальні обіди тощо) в закладах громадського харчування в середині приміщень більше 10 осіб до 31.07.2020 р.

Дане рішення викликало неоднозначну реакцію серед представників ресторанного бізнесу, не зважаючи на те, що базувалось воно на нормативно-правових актах – Постанові Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 р. № 392 зі змінами та Постанові Головного державного санітарного лікаря України В.Ляшка від 02.06.2020 р. № 32.

Зважаючи на ситуацію, Регіональна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій на своєму засіданні 07.07.2020 р. внесла зміни до п. 1 свого рішення № 29 від 30.06.2020 р., виклавши його в наступній редакції:

«організацію протиепідемічних заходів у закладах громадського харчування проводити у відповідності до вимог постанови Головного державного санітарного лікаря України від 02.06.2020 року № 32 та пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392».

Вказана Постанова Головного державного санітарного лікаря України не дозволяє проведення свят, банкетів, майстер-класів, публічних подій тощо, в яких беруть участь більше 10 осіб.

Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківський області, відповідно до Доручення Прем’єр Міністра України, практично кожного дня проводить моніторингові перевірки (відвідування) закладів громадського харчування на предмет дотримання протиепідемічних заходів. Власникам та керівникам закладів громадського харчування, які проводять масові заходи (весілля, банкети тощо), було направлено пакет документів з метою ознайомлення їх з питаннями щодо дотримання протиепідемічних вимог в даних закладах.

Правила проведення урочистих церемоній весіль

Урочисту церемонію весілля – реєстрацію шлюбу та вінчання, рекомендовано проводити під час адаптивного карантину у разі його послаблення при згасанні епідемії коронавірусу COVID-19. Брати участь у проведенні церемонії весілля можуть не більше 10 осіб за умови дотримання карантинних обмежень. Водночас, основною вимогою для учасників весілля є самостійне проведення температурного скринінгу, дотримання соціальної дистанції в 1,5 метра між учасниками весілля (1 особа на 5 м2), забезпечення всіх учасників спиртовмісними антисептиками, дотримання маскового режиму – одягнутий респіратор або захисна маска (у тому числі виготовлена самостійно) у громадських будівлях та автомобільному транспорті.

Організаторам весілля необхідно здійснити облік осіб, які були присутні на весіллі із зазначенням дати і часу перебування: прізвище, ім҆ я, по батькові, адреси проживання, контактного номеру телефону. За день до проведення організатори весілля по телефону мають з’ясувати стан здоров’я запрошених гостей та провести опитування. Особи, які мають ознаки нежиті, респіраторної інфекції, знаходяться на самоізоляції або обсервації, були в контакті із хворим на COVID-19 останні 14 днів на весілля не допускаються.

Весілля може проводитись в закладі громадського харчування (ресторані, кафе, їдальні, тощо) так і домашніх умовах.

До проведення весілля організатори мають переконатись у дотриманні протиепідемічних вимог в закладі громадського харчування.

На вході до закладу або будівлі, в якій організовано святкування весілля, організовуються місця для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів. Місця для обробки рук позначаються яскравим вказівником про необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка тощо).

Забезпечується дотримання відстані не менше 1,5 метри між сусідніми столами та розміщення не більше як 4 запрошених гостей за 1 столом (без урахування дітей віком до 14 років).

Видача страв на весілля в багаторазовому посуді проводиться виключно за наявності його миття при високих температурах у посудомийній машині з використанням миючих засобів в закладі громадського харчування або кип’ятінням посуду на протязі 30 хв. в домашніх умовах.

Заборняється функціонування буфетів (окремих зон) самообслуговування, в тому числі самостійного наливу напоїв клієнтами.

Місце проведення весілля має бути забезпечене рідким милом, антисептиками та паперовими рушниками в санвузлах. Використання багаторазових рушників заборонено.

В закладі проводиться вологе прибирання виробничих приміщень та поверхонь – місць контакту рук працівників і гостей (ручки дверей, місця сидіння, раковини, столи тощо з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше ніж кожні 2 години, перед відкриттям та після закінчення робочого дня/зміни.

Проводиться комфортне провітрювання приміщень.

Проводиться централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією.

Учасники весілля повинні:

– обробити руки антисептичним засобом перед входом в заклад/будівлю;

– дотримуватись соціальної дистанції в 1,5 м.;

– заходити до закладу та пересуватись в ньому вдягнені в захисну маску, що прикриває рот і ніс (крім часу сидіння за столом з ціллю приймання їжі та напоїв).



Переглядів: 159
banner