На Івано-Франківщині провели регіональний семінар для ЦНАПів щодо ветеранської політики
Відбувся захід, що має на меті посилити інституційну спроможність ЦНАП у надаванні послуг для ветеранів та їхніх сімей, формувати спільне бачення щодо подальшого розвитку системи підтримки цих людей, а також обмінятися кращою практикою з надання адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна». Регіональний семінар «Інтеграція послуг для ветеранів та їхніх сімей в ЦНАП» організувала Івано-Франківська обласна державна адміністрація спільно з Мінветеранів.
Про це пише Голос-Інфо з посиланням на Івано-Франківську ОВА.
«На сьогодні в нашій області працюють 56 центрів з надання адміністративних послуг, в тому числі шість Дія.Центрів, віддалених територіальних підрозділів – 17, віддалених робочих місця адміністраторів ЦНАПів – 202 та додатково адміністративні послуги надаються на базі 40 старостинських округів. Зараз опрацьовуємо питання щоби у ЦНАПах, де отримують соціальні послуги багато ветеранів, військовослужбовців та їхніх родин працювали «Єдині вікна». Зараз у 43 точках мережі ЦНАПів області функціонують «Єдині вікна» для ветеранів, з яких вже24 забрендовано. У 10 ЦНАПах наявні цифрові мобільні валізи».
Посадовиця також розповіла про впровадження ветеранської політики в області, роботу управлінь, відділів, секторів в ОДА, РДА, територіальних громадах з підтримки наших захисників, а також фахівців із супроводу ветеранів, надання послуг для ветеранів війни в закладах охорони здоров’я в рамках програми медичних гарантій.
Дієва програма семінару включала виступи експертів, зокрема, Інна Павленко розповіла про законодавчі вимоги та особливості роботи «Єдиного вікна» в ЦНАПі, новації в нормативно-правовому регулюванні надання через ЦНАПи послуг ветеранам війни, сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України. Окреслила стан справ, найгостріші проблеми, стратегічні пріоритети на державному та регіональному рівнях.
«Спільними зусиллями держава і громади створюють дієвий сервіс для наших захисників, захисниць та їхніх родин. І головне, щоби вони відчували повагу, турботу та мали змогу швидко отримати необхідні послуги без зайвих бар’єрів, а також за допомогою якісної роботи «єдиного вікна», – сказала Людмила Сірко.




Переглядів: 353


