Ось як оживити мертвий акумулятор за допомогою звичайного господарського засобу

Технології

Хитрощі автовласників.

Ніколи в сучасній історії українці не проводили стільки часу за містом, на своїх дачних угіддях. Карантин і самоізоляція буквально змусили городян втекти з кам’яних джунглів, породивши безліч питань, які раніше вирішувалися простим походом в магазин. Один з найактуальніших — акумулятор і його раптова смерть.

Підмосковні дачні кооперативи, попри 12-й місяць на календарі, вирують життям досі. Однак дача-дачею, а виїжджати періодично все ж доводиться. Кому в магазин, кому за будматеріалами, а кому і на роботу. Тільки ось зробити це зможуть далеко не всі: за час простою і перших заморозків головна автомобільна батарейка вирішила «відійти в інший світ» і ніяка зарядка їй вже не допомагає. Ось вже воістину той рідкісний момент, коли стала в нагоді б дружба з сусідом. Дружба, якої немає і не буде, тому що паркан, стежка, гілки, трава і далі за списком.

Одним словом, ситуація строго за класикою: порятунок потопаючих — справа рук самих потопаючих. Щоб “залізний кінь” ожив, належить докласти не стільки руки, скільки знання і кмітливість. Але сам факт того, що вичавити з АКБ один єдиний, такий необхідний заряд можливо — незаперечний. Видихнувши і розмашисто штовхнувши колесо, треба приступати до реанімації.

По-перше, варто уважно оглянути клеми на предмет оксидів і слабкої затяжки, адже марне миготіння приладової дошки може бути викликано саме цими факторами. З’єднання всебічно прекрасно і строго по інструкції? Тоді йдемо далі.

А тепер — “по-друге”. Батарею потрібно зняти та злити з неї електроліт, бажано не розплескав по всій ділянці. По-перше, екологія, а по-друге, “жижа” нам ще стане в нагоді. Спорожнивши батарейку в таз або відро, потрібно заглянути в «надра»: там зустріне товстий і вже непробивний наріст оксидів та інших хімічних елементів, які перетворили свинцеві пластини в бетонні стіни. Природно, акумулятор вже не тримає заряд!

Можна довго колупатися в минулому, розбираючись в причинах того, що сталося, але в голові варто тримати один єдиний ключовий момент: двигун потрібно завести. Доїхати до автозапчастин за новою батарейкою, просто дістатися до міста або встигнути на роботу — не принципово. Важливо завести. А для цього буде потрібно лише пара каністр води, пачка соди, що з часів царів стоїть під раковиною на всіх кухнях країни, і трохи терпіння.

Висипаємо половину рудої коробки в пластиковий півторалітровий бутель, ретельно збовтуємо і змішуємо, це не коктейль для Джеймса Бонда, можна не утрудняти себе в рухах, і заливаємо отриманий розчин в акумулятор. Там має відбутися справжнє цунамі: сода вступить в контакт з оксидами і візуально забурлить. Головне — пробки не загвинчувати, нехай отримані гази виходять в атмосферу.

Батарейку в такому цікавому положенні варто залишити на кілька годин. Як тільки свинцеві пластини очистяться, потрібно злити “компот”, промити все проточною водою і залити електроліт. Тепер можна ставити на зарядну станцію.

Правда, чекати від такої батареї довгих і щасливих років служби не варто — кілька годин заряду від розетки потрібно для чахлого пуску двигуна і «доїзду» за новою АКБ. Але ж нам того і було потрібно, чи не так?

Джерело



Переглядів: 181
banner