Прикарпатці скаржаться на неякісні комунальні послуги та побутові товари
За 9 місяців 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області від жителів Прикарпаття надійшло 343 звернення від споживачів. З них 46% звернень (158) задоволено, у 147 випадках споживачам надано роз’ясненя, 38 звернень надіслано за належністю.
Інформує Голос-Інфо, посилаючись на Головне управління Держпродспоживслужби в Івано – Франківській області
Серед найчастіших скарг споживачів:
– якість складно-побутових товарів, взуття, мобільних телефонів;
– неякісне та несвоєчасне виготовлення меблів;
– житлово-комунальні послуги;
– неякісне гарантійне обслуговування;
– інтернет торгівля.
За результатами розгляду звернень споживачам повернуто кошти на суму 388 тисяч 400 гривень.
Крім того, на підставі звернень споживачів за 9 місяців 2025 року проведено 25 позапланових перевірок у сфері житлово-комунального послуг, з них у 8 випадках виявлено порушення.
За результатами позапланових перевірок застосовано 8 адміністративних штрафів на суму одна тисяча 800 гривень та 8 адміністративно-господарських санкції на суму 6 тисяч 800 гривень.
Отже, якщо ваші права порушені – звертайтесь із заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за адресою: вул. Берегова, 24, м. Івано-Франківськ або надсилайте заяву зручним способом:
– поштою,
– електронною поштою – ifdergprod@vetif.gov.ua,
– через веб-сайт управління –
Контактний телефон управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами 0342-52-83-98.
Стежте за нами в соціальних мережах: Ютуб, Телеграм, Фейсбук та Інстаграм.
Переглядів: 342


