Прикордонники 7 прикордонний Карпатський загін взяли участь у Lviv Fashion Week 2025
Львів знову став центром модного життя країни – відбувся Lviv Fashion Week 2025, що традиційно об’єднав покази, освітні події, мистецькі проєкти та благодійні ініціативи.
Пише Голос-Інфо, посилаючись на Західне регіональне управління Держприкордонслужби України-Західний кордон
На подіумі свої колекції представили українські бренди JULIYA KROS, VOZIANOV, STARCHAK, VBRANA by Svitlana Mykytyuk, Olesia HRYN, ATTIRE by Halyna Davydiuk, а також італійський – BALOSSA.
7 прикордонний Карпатський загін продовжує співпрацю з українським брендом концептуального одягу Juliya Kros і цього разу прикордонники долучилися до благодійного показу “Ambitions – The Bestsellers”.
На подіум вийшли прикордонники та військові інших Сил оборони України – символи стійкості, мужності та внутрішньої краси, яка не згасає навіть у найскладніші часи.
Колаборація з брендом Juliya KROS – це приклад того, як мода стає голосом сили й підтримки. Це історія про те, як Fashion об’єднує серця, підтримує військових і дарує подіум тим, хто пройшов крізь вогонь війни – активні бойові дії, полон, поранення.
На подіумі Juliya KROS немає просто моделей – є особистості, які несуть у собі досвід, гідність і незламність. Мода тут – не лише про стиль, а про самовираження, свободу та внутрішню перемогу.
У центрі показу – інтелектуальна мода, одяг-трансформер та адаптивні рішення від NanoFashion brand J.Perekriostova – Juliya KROS, створені для сучасних, сильних, амбіційних людей.
“Шрами на душі та тілі не потребують жалості. Вони – магніт сильних”, – підкреслює Juliya Kros.
Прикордонники на подіумі – це не про модну подію. Це історія про силу, свободу та Україну, яку ми всі захищаємо.
Показ-перформанс «Ambitions» став символом переосмислення моди – як простору, де панують рівність, сила та безмежні можливості. Адже справжня мода – це не про стандарти, а про людей. Вона створена для кожного і кожної, хто має сміливість бути собою.
Стежте за нами в соціальних мережах: Ютуб, Телеграм, Фейсбук та Інстаграм.





Переглядів: 310


