Топ-7 цікавих фактів про губну помаду, які мало хто знає

Територія успіху

Навіть про губну помаду можна дізнатися дещо нове.

Навіть про найпопулярніший косметичний засіб люди знають не усе. Зараз ми розповімо вам кілька цікавих фактів про помаду.

Найдорожча помада у світі коштувала більше, ніж автомобіль

У списку приголомшливо дорогих повсякденних речей, десь між бургером із золотою фольгою зверху чорної ікри і платиновою трубочкою для коктейлів, є і помада у золотому футлярі, інкрустованому діамантами. Йдеться про Guerlain KissKiss Gold and Diamonds, випущену у 2007 році, яка коштувала 62 тисячі доларів. Від стандартних помад KissKiss ця версія відрізнялася тільки дорогоцінною “обгорткою”; для спокою арабських шейхів, чиї дружини купували собі цей б’юті-скарб, вона була такою, що поповнювалася.

Помада підвищує моральний дух

І це вигадали не ми, а британський прем’єр-міністр Вінстон Черчілль. Саме він розпорядився налагодити випуск губної помади у Великобританії під час Другої світової війни, тому що вона “підвищує моральний дух населення”. Виробництво будь-якої іншої косметики на території країни у цей час було припинене.

“Ефект губної помади” — реально існуючий термін економіки

Його зміст зводиться до того, що продажі помади завжди ростуть, коли економіка (країни або регіону) падає. Так, під час рецесії 1999-2000 років у США вчені зафіксували 4-відсоткове зростання продажів косметики для губ, у той час, як одяг, прикраси та меблі показали значно скромнішу, а то й негативну динаміку. “Ефект губної помади” економісти пояснюють бажанням порадувати себе приємною дрібницею, коли грошей на серйозні покупки немає, а настрій через нестабільну ситуацію навколо неважливий.

З помадою ви здаєтеся розумнішими

Ну, або як мінімум професійнішими. Дослідження, проведене вченими Гарвардського університету спільно з компанією Procter & Gamble, довело: співробітниці з макіяжем очей і помадою оцінюються колегами як більш компетентні та кваліфіковані.

Помада стала популярною завдяки кіно

Зараз помада — один з найпопулярніших б’юті-засобів: за статистикою, нею користується 81 % жінок у світі. Для порівняння, тональними кремами і пудрами користуються 64 %, а рум’янами — близько 54 %. Своєю популярністю помада зобов’язана чорно-білому німому кіно 20-х років минулого століття — бум продажів помади історично збігся з появою перших кінодів.

Олівці для губ винайшла Єлизавета I

Королева Англії Єлизавета I була без тями від помади і її похідних. З чуток, саме вона винайшла олівець для губ, змішавши пігмент, товчений гіпс, віск і жир і “упакувавши” суміш у перо для письма. А ще англійська монархиня вірила у цілющу силу макіяжу і підфарбовувала губи щоразу, коли відчувала нездужання. Історики стверджують, що перед смертю вона нанесла на губи половину тюбика помади.

Червона помада дійсно притягує погляди

Згідно з дослідженням, проведеним в Університеті Манчестера, чоловіки найдовше дивляться на жінок з губами, нафарбованими червоною помадою. У середньому чоловіки затримували на них погляд протягом 7,3 секунди. Для порівняння, на дівчат з рожевою помадою випробовувані дивилися близько 6,7 секунди, а на дівчат з ненафарбованими губами — 2,2 секунди.

Джерело



Переглядів: 666