У Брошнів-Осаді відбулась нарада по вивченні стану благоустрою, експлуатації та утримання залізничної колії

Суспільство

22 серпня перший заступник голови Брошнів-Осадської селищної ради Василь Сокирко провів нараду з участю членів тимчасової комісії по вивченні стану благоустрою, експлуатації та утримання залізничної колії в межах Брошнів-Осадської громади. У ній взяли участь керівники ТОВ «Памібро» Роман Цимбалістий та ТОВ «Поліком» Володимир Курганський. Кожен висловлював свою думку з приводу порушуваного питання, і позиції керівників були досить різні.


Пише Голос-Інфо з посиланням на Брошнів-Осадська ТГ


Досить цікава ситуація: якщо селяни звертались з проханням поставити дерев’яні тимчасові павільйони для торгівлі молочною продукцією, встановивши їх на рейки залізничної колії, що поруч з територією ринку у Брошневі-Осаді, то відразу відчули неабиякий спротив як від поліції, так і з боку зацікавлених сторін – представництва АТ «Укрзалізниця» та ТОВ «Памібро». А ось коли йде мова про те, хто ж має утримувати цей об’єкт інфраструктури в належному стані, то виявляється, що окрім «Памібро» більше й нікому. Залізничники, можна сказати, самоусунулись від виконання своїх обов’язків, і тому колія заросла деревами та чагарниками, і навіть дерев’яні шпали під коліями місцями зовсім прогнили. Крім того, виникає цілком зрозуміле запитання: а що, окрім безпорядку, отримує від власників колії Брошнів-Осадська громада?


Зокрема, Роман Цимбалістий нагадав історію судового позову підприємства до АТ «Укрзалізниця». Вказав, що у власності «Памібро» є 180 м колії, якою раніше користувалися, і в яку у свій час було вкладено орієнтовно 500 – 700 тис. грн дольової участі. Зокрема, було споруджено рампу і приведено об’єкт у належний стан, який, слід наголосити, підприємство підтримує. Проте, як вказав Р. Цимбалістий, останні роки перевезення вантажів залізницею стало надто дорогим та економічно невигідним, і колія фактично не експлуатується. Однак він переконаний, що, можливо, у перспективі залізниця знову стане потрібною для заводу, і її ще будуть використовувати.


У свою чергу Володимир Курганський вбачає, що закони бізнесу доводять те, що колія і земля під нею передусім повинні приносити користь громаді: за отих 2,5 – 3 кілометри залізничного полотна, власником якого є АТ «Укрзалізниця», «залізниця» й повинна платити і, безумовно, утримувати її у належному стані.


Василь Сокирко поінформував учасників наради про те, що селищна рада вже двічі направляла у структури АТ «Укрзалізниця» відповідні офіційні листи. Це було 28.10.2021 р. та 05.11.2021 р. Однак, наразі орган місцевого самоврядування отримав, можна сказати, відписки, адже суть відповідей зводилась до того, що залізнична колія «знаходиться у задовільному стані… Недоліки, які виявляються під час обстеження, усуваються згідно встановлених термінів». А щодо земельної ділянки, яка знаходиться під залізницею, то вказано, що за неї «Укрзалізниця» платить, проте не розмежовано вказану суму щодо оплати за землю під центральною колією і тією, що веде до ТОВ «Памібро» та колишнього ЛК «Брошнівський лісокомбінат». Щоправда, у відповіді вказано, що «…на даний час проводиться підготовка матеріалів щодо закупівель послуг з оформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки АТ «Укрзалізниця».


У ході дискусії учасники наради звертали увагу на ті місцеві фірми, які розширили свої забудови і не витримали державних будівельних норм щодо санітарно-захисної відстані від колії, а також йшлося про тих громадян, які вже встигли самовільно спорудити на колії гаражі та сараї.

У підсумку селищна рада знову писатиме офіційні листи до власника залізниці, і домагатиметься безпосередньої участі представника АТ «Укрзалізниця» на черговій нараді. У будь-якому випадку вимоги будуть конкретні: відповідальність за благоустрій та утримання об’єкта у належному стані, а також сплата земельного податку.


«У нас діє інспекція по благоустрою. Якщо не знайдемо порозуміння, будемо подавати приписи і накладати штрафні санкції», – підсумував В. Р. Сокирко.


Переглядів: 572
banner