![](https://www.golosinfo.com.ua/wp-content/uploads/2021/04/zavantazhennya-1.jpg)
У Долині розробили нову концепцію зовнішньої реклами міста
Учора, 5 квітня, за ініціативи міського голови Івана Диріва відбулась зустріч з підприємцями, які мають намір розміщувати сітілайти (зовнішню рекламу) в центральній частині міста Долини.
Про це інформує Голос-Інфо з посиланням на Долинську міську раду.
Долучились до обговорення заступниця міського голови Мар’яна Табаркевич й працівники відділу містобудування та архітектури.
“Діалог з представниками бізнесу був активним, змістовним, результативним. Насамперед, були озвучені та обговорені концептуальні рішення щодо рекламних засобів. Зокрема – зон для їх розміщення та загальних вимог геометричних параметрів і відстаней”, – йдеться у дописі.
Як зазначається, Порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Долині був затверджений рішенням Долинської міської ради № 1813-55/2014 ще 11 грудня 2014 року. Але з того часу були внесені ґрунтовні зміни і до постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003р. № 2067 “Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами”, а також законів України “Про рекламу”, “Про благоустрій територій”, “Про охорону культурної спадщини», а також інших законодавчих актів.
У результаті консультаційної зустрічі напрацьовано нову, до вимог часу Концепцію. Вона дасть змогу впорядковано розміщувати рекламні засоби, зосередити свою увагу на їх якості, естетичному вигляді.
![На зображенні може бути: одна або кілька осіб](https://scontent.fifo2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-0/p180x540/169433884_3949956985060781_2170030795180798548_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=A4qgJ3gwFe4AX-V0qis&_nc_ht=scontent.fifo2-1.fna&tp=6&oh=557c5a5a80dda6a535e0b9060af153e3&oe=60923B5E)
Переглядів: 281
![banner](/images/banners/ban_ny.jpg)