У Франківську офіційно відкрили центр навчання газовиків (ФОТО)

Суспільство

На базі АТ «Івано-Франківськгаз» відкрито Інноваційний центр навчання  та розвитку РГК.

 

У  ЦНР навчатимуться газовики з усієї України, студенти та клієнти компанії, використовуючи найсучаснішу техніку та обладнання.

Іноваційний центр навчання та розвитку «Івано-Франківськгазу» під брендом РГК став першим в Україні. Тут поєднано сучасні навчальні технології, обладнання та продуманий дизайн.  Щомісяця навчання в ЦНР проходитимуть близько 400 людей.

«Відкриття сучасного Центру навчання – це черговий етап реалізації комплексної програми «Івано-Франківськгазу» з розвитку клієнтського сервісу. Головна мета ЦНР – створити сучасний інноваційний простір для підвищення кваліфікації газовиків і таким чином покращити якість  надання послуг клієнтам», – каже голова правління АТ «Івано-Франківськгаз» Віталій Шульга.

Сучасний підхід до навчального простору дозволяє  проводити водночас теоретичні та практичні навчання. Центр розділений на дві окремі зони. Зона теорії розрахована на комфортне розміщення 25 слухачів.  Великий сенсорний монітор, зручні крісла, облаштована зона відпочинку, просторе приміщення та продуманий дизайн сприяють легкому засвоєнню знань.

В  практичному залі представлено понад 100 одиниць сучасного газового обладнання. Усі вони є діючі, що особливо актуально.  Адже тут  проходитимуть виробничу практику студенти Івано-Франківського національного університету нафти і газу, підвищуватимуть кваліфікацію зварники, які працюють на підприємствах Прикарпаття, і звичайно ж газовики. Устаткування центру навчання постійно оновлюватиметься, що дозволить фахівцям  газової сфери іти в ногу з часом.

Розроблено курс навчання і для найменших відвідувачів – школярів. На практиці їх навчатимуть як правильно користуватися газовими приладами. Правилам використання газу навчатимуть і юридичних споживачів.

Перше навчання уже відбудеться цієї суботи. Менеджери «Івано-Франківськгазу» підвищуватимуть навички клієнтоорієнтованості та розвиватимуть сервісне мислення.



Переглядів: 134
banner