У Франківську служба оперативного реагування «15-80» відзвітувала про проведену роботу в 2019 році

Суспільство

Сьогодні, 12 березня, відбулось чергове засідання виконавчого комітету міської ради.

Служба оперативного реагування «15-80» відзвітувала про проведену роботу 2019 році

Гелеван Зореслава Василівна, начальник служби оперативного реагування «15-80» повідомила, що минулого року зареєстровано більше як 21 тисячі дзвінків.

Вона додає:

Найбільше звернень, а саме 8676, найбільш популярним визначили інформаційне, далі йдуть: відсутнє опалення, пожежа, несправний ліфт та інші.

Якщо раніше до нас переважно зверталась категорія старших людей зі стаціонарних телефонів, то тепер збільшилась кількість дзвінків із мобільних телефонів, оскільки лише у нас (з усіх комунальних служб) є мобільний зв’язок (“Київстар” та “Водафон”) порівняно з 2018 роком цей сегмент звернень суттєво збільшився.

Служба в програмі “VISUAL SERVICE” співпрацює з 44 виконавцями робіт, зокрема комунальними підприємцями, ТОВ, управління МВК та іншими організаціями.

Також у служби є функція автоматичного запису всіх розмов з мешканцями, що дуже допомагає співпрацювати з виконавцями, в тому числі, і у вирішенні спірних питань.



Переглядів: 180
banner