У Калуші презентували нову поштову марку «Kalush Orchestra»

Суспільство

Укрпошта презентувала нову поштову марку «Kalush Orchestra». Офіційне спецпогашення пройшло в місті Калуш Івано-Франківської області спільно з фронтменом Kalush Orchestra Олегом Псюком та учасниками гурту.


Пише Голос-Інфо з посиланням на Івано-Франківську ОВА.


Участь у спецпогашенні взяли генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський та Калуський міський голова Андрій Найда. Також погашення спеціальним штемпелем «Перший день» традиційно пройшло в київському головпоштамті.


«Ми виконали обіцянку і презентували сьогодні довгоочікувану марку «Kalush Orchestra». Укрпошта зображає на своїх поштових випусках постаті та символи, які стали значущими та важливими для нашої країни. Марка «Kalush Orchestra» – саме з таких символів, який уособлює в собі сміливість, мужність та бажання справедливість», – прокоментував генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.


Під час офіційної презентації нової поштової марки від Укрпошти в палаці культури «Мінерал», учасники гурту Kalush Orchestra презентували копію переможного кубка «Євробачення-2022», яку надіслали організатори конкурсу, дізнавшись, що артисти продали оригінал на благодійному аукціоні для збору коштів на підтримку ЗСУ.


«Випуск поштової марки «Kalush Orchestra» став для нашого гурту надзвичайно важливою та приємною подією. Ми щиро дякуємо Укрпошті за такий захід та усім гостям, які сьогодні тут разом з нами», – зазначив Олег Псюк, фронтмен гурту Kalush Orchestra.
15 травня український гурт Kalush Orchestra став переможцем пісенного конкурсу «Євробачення-2022» з треком Stefania. Під час фінального виступу фронтмен Олег Псюк зробив те, чого чекала від гурту вся країна – звернувся до світової спільноти із закликом допомогти «Азовсталі» та Маріуполю.


Тираж поштової марки «Kalush Orchestra» – 780 000 примірників або 130 000 аркушів. Вартість марки складає 15,00 грн, ціна аркуша з 6 марок – 90 грн. До поштової марки випущено конверт «Перший день», художній конверт, листівку та типографський аркуш. Також у продажу передбачено тематичний мерч: футболки та магніти.


Придбати новий поштовий випуск, починаючи з 10 квітня, можна у всіх автоматизованих відділеннях поштового зв’язку, у філателістичних магазинах Укрпошти, а також онлайн – у Поштовому маркеті. На продаж продукції онлайн діють обмеження – не більше 5 одиниць кожного виду на одне замовлення.


Автор марки – Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, художниця конвертів – Олеся Вакуленко.


Переглядів: 328
banner