У Карпатах планують відродити традиційну культуру праці
Під час проведення заходу презентовано стан реалізації проєкту в цільових регіонах та туристичні локації традиційних культур праці, обговорено напрацювання з розробки інноваційних туристичних продуктів – 52 турів вихідного дня з досвідом живої спадщини Карпат, розглянуто питання визначення методології маркетингового дослідження туристичного ринку. Особливу увагу приділено темі брендингу вже готових продуктів Карпатської культурної спадщини (логотип, слоган).
Друга частина засідання була присвячена онлайн-промоції – визначено структуру музею карпатської спадщини та мобільного віртуального путівника, а також обговорено плани реалізації наступних заходів.
На завершення партнери проєкту з Румунії, Словаччини, Угорщини та України мали можливість познайомитися з місцевими виробниками традиційних продуктів бджільництва, відвідати інші атракції.
Для довідки
Проєкт «52 стилі життя в Карпатах: відродження традиційних культур праці» реалізовується ГО «Туристична Асоціація Івано-Франківщини» у партнерстві з управлінням міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій Івано-Франківської облдержадміністрації, Торгово-промисловою палатою повіту Сату-Маре (Румунія), Кошицькою регіональною організацією туризму (Словаччина), Туристичною організацією ABA (Угорщина).
Проєкт стартував 25 жовтня 2019 року та виконується за співфінансування Європейського Союзу в рамках Програми транскордонного співробітництва «Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020».
Мета проєкту: збільшення відвідуваності туристами і створення нових можливостей додаткових джерел доходу у прикордонних громадах шляхом розробки й популяризації унікального туристичного досвіду.
Проєкт реалізується в Івано-Франківській і Закарпатській областях України, повітах Марамуреш і Сату-Маре Румунії, Кошицькому і Пряшівському краї Словаччини, регіонах Боршод-Абауй-Земплен та Саболч-Сатмар-Берег Угорщини.
Партнери проєкту перетворять місцеві активи нематеріальної культурної спадщини на 52 ринкові продукти, надаючи різноманітні можливості для підприємців та місцевого населення розвивати повагу до спадщини та сприяти її збереженню; буде створено два електронні туристичні продукти – онлайн-музей традиційних культур праці і побуту Карпат та віртуальний гід Карпатською живою спадщиною, інтерпретаційні документальні фільми з історіями життя людей – носіїв живої спадщини.
У рамках проєкту буде створено платформу для транскордонного співробітництва стейкхолдерів та постачальників товарів і послуг, де вони зможуть обмінюватись думками щодо бажаного майбутнього дестинації; виготовлено брендові атрибути, у т.ч. уніформи, сувеніри, демонстраційні стенди, створено промо-тизер; організовано експедицію для тревел-блогерів та Міжнародний форум Карпатської живої спадщини.
Переглядів: 264