В Івано-Франківську провели нараду-семінар вчителів предмета «Захист України»

Суспільство

Нещодавно у Ліцеї імені Микола Сабата Департаментом освіти та науки спільно з педагогами цього закладу проведено нараду-семінар для вчителів предмета «Захист України» ЗЗСО.


Про це пише Голос-Інфо з посиланням на Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради.


Захід провели за темою «Інноваційні аспекти організації військово-патріотичного виховання школярів як складової частини національно-патріотичного виховання школярів».


Місце проведення семінару було визначено не випадково, адже здобувачі та надавачі освіти цього ліцею мають багаторічний вагомий досвід з організації пошуково-дослідницької роботи та участі школярів у різноманітних конкурсах та змаганнях з питань національно-патріотичного виховання.


У Ліцеї багато років працює зразковий шкільний музей «Високої освіти міста», який організував теперішній директор закладу Ігор Дейчаківський, відомий прикарпатський історик та педагог, що видав багато історичних праць, присвячених національно-визвольній боротьбі наших краян за здобуття та захист незалежності й суверенітету України. Його справу продовжує теперішній директор музею, вчитель історії Володимир Половський.


Відкриваючи нараду, заступник директора ліцею з виховної роботи Ернест Інкін, під час відеопрезентації ознайомив присутніх з історією та особливостями організації навчально-виховного процесу у закладі. Він зазначив, що патріотичне виховання повинно бути постійним та цілеспрямованим, має охоплювати всіх учасників освітнього процесу, сприяти формуванню у дітей та утвердженню у педагогів і батьків національних та загальнолюдських цінностей, особистісних якостей, що притаманні громадянину України. Саме така модель освітньої роботи успішно функціонує в закладі упродовж багатьох десятиліть. Також він дав вичерпні відповіді на усі питання учасників семінару.


Володимир Половський ознайомив присутніх із роллю та місцем зразкового шкільного музею в організації освітнього процесу усіх його учасників, як доцільно добирати та поєднувати різноманітні методи і форми патріотичного виховання, уникати формалізму й одноманітності, насичувати їх патріотичними емоціями та переживаннями, активно використовувати приклади мужності й звитяги захисників України як з історичного минулого, так і нинішніх воїнів-героїв, які боронять нашу державність від рашистської агресі, у т.ч. з-поміж колишніх випускників закладу.


Левову частку виступу, зважаючи на те, що він є членом Всеукраїнського штабу з організації та проведення гри “Сокіл”  («Джура»), було присвячено національно-патріотичному вихованню дітей та молоді за допомогою цієї гри. Учитель поділився цікавими напрацюваннями пошуково-дослідницької роботи школярів, що допомагають готувати майбутніх свідомих патріотів України.




Переглядів: 421
banner