В Івано-Франківську відновили роботу ЦНАПУ

Надзвичайні ситуації, Суспільство

Від сьогодні, 21 березня Центри надання адміністративних послуг Івано-Франківська та всі його територіальні підрозділи відновили роботу з прийому громадян.


Про це Голос – Інфо дізнається від Руслана Марцінківа


Послуги надають і для місцевих мешканців, і тих, хто прибув з інших регіонів України.


«Перелік послуг обмежений, але основний блок послуг надається. В першу чергу, це оформлення паспорту громадянина для виїзду за кордон, паспорта громадянина у формі ІD картки, терміном виконання 1 місяць. Зняття з реєстрації місця проживання у зв’язку зі смертю, видача довідок форми 13 (додаток до паспорта), довідка про склад сім’ї, соціальні послуги, та документи, що стосуються опіки й піклування, видача посвідчень багатодітної сім’ї, архітектурні, земельні питання», – розповів директор Департаменту адміністративних послуг Богдан Питель.


Перелік послуг буде розширюватися в залежності від рівня підключення до державних реєстрів, – додає він. Незабаром планують повернути доступ до реєстру фізичних та юридичних осіб підприємців, реєстру прав на нерухоме майно, також подана заявка на відновлення послуги єМалятко.


Працюють ЦНАПи з 9:00 до 17:00. Головний офіс працює без обідньої перерви, а в частині надання консультацій внутрішньо переміщеним особам та надання допомоги військовослужбовцям – цілодобово.


Щоправда, сервіси попередньої реєстрації на сайті та в приміщенні ЦНАПу тимчасово недоступні.


«Поступово відновлюємо життя міста. Адміністративні послуги – це хороший інструмент співпраці з мешканцями. Також від самого початку війни ЦНАПи служать центрами збору допомоги військовим та внутрішньо переміщеним особам. Частково і далі будуть продовжувати цю функцію, але до неї додається ще відновлення обслуговування громадян», – зауважив Івано-Франківський міський голова Руслан Марцінків.



Переглядів: 414
banner