Чому в автомобілі починає гнити проводка: 5 причин

Поради, Технології

З роками навіть найякісніша електропроводка починає “чудити”.

Рано чи пізно кожен водій стикається з тим, що електрика в автомобілі починає псуватися. Раптом починають моргати або зовсім відмовляються працювати фари, а то і зовсім машина перестає заводитися. Про причини найчастіших неполадок — далі в матеріалі.

Згодом навіть найякісніша електропроводка не виносить постійних вібрацій, перепадів температур і попадання вологи. Ось найпоширеніші причини того, чому електричні “траси” в машині починають гнити.

Дешеві рішення

Почнемо з рамних позашляховиків і пікапів. Ще на етапі складання автомобілів на заводі гофри з проводкою кріплять прямо до рами. Це просте і дешеве рішення. Але у нього є мінус. У сиру погоду або взимку рама постійно сира, а гофра не герметична. У неї є поздовжній розріз, в який потрапляють реагенти, пісок і вода. Цей коктейль “проїдає” ізоляцію і провід починає “коротити”.

Помилки інженерів

Гниття проводів починається, якщо вони проходять близько до колісних арок. У разі, коли пластикового захисту арок немає, то бруд з-під коліс швидко робить з електрикою свою брудну справу. Від вологи сильно страждає і джгут проводів двигуна. Він знаходиться під капотом і з’єднує систему датчиків мотора, які відповідають за його нормальну роботу. Якщо вода потрапить всередину джгута, то двигун відмовиться заводитися. Тут вже можна говорити про помилки інженерів, які не пропрацювали питання прокладки проводки в підкапотному просторі.

Особливості клімату

При регулярних перепадах температур окислення контактів може спровокувати появу конденсату в підкапотному просторі. Це актуально для автовласників, які живуть поруч з морем або у вологому кліматі. Тут головне вчасно помітити проблему, зачистити контакти і обмотати їх ізоляційною стрічкою.

Недбалість власника

Дуже часто в легкових автомобілях забиваються дренажні отвори, і вода починає проникати в салон, накопичуючись під оббивкою підлоги. А там може проходити траса, що йде від акумулятора, який стоїть в багажнику до моторного відсіку. Вода знаходить дірочку, і силовий провід відгниває, роблячи водієві масу проблем.

Кустарний ремонт

Неполадки з’являться і після ремонту проводки. Якщо роботу довірили горе-майстрам, і для з’єднання проводів вони використовували скручування, то постійні вібрації при русі по ґрунтовках швидко розхитають кріплення. А якщо на нього ще й потрапить волога, то проблеми гарантовані.

Джерело