фото з мережі інтернет

У Франківську запровадили “гарячі лінії” у міських поліклініках

Здоров`я, Суспільство

У зв’язку із запровадженими карантинними заходами через поширення захворювань на коронавірусну інфекцію медичні заклади Івано-Франківська обмежили контактування із пацієнтами, які можуть потенційно становити загрозу для оточення: пацієнтів та медичних працівників.


Звернутися за консультацією можна за номерами “гарячих ліній”.

Про це під час брифінгу у понеділок заявив міський голова Івано-Франківська Руслан Марцінків, пише Голос-Інфо з посиланням на WestNews.

Міський голова просить громадян, які приїхали з-за кордону, не дотягувати до критичних станів, а одразу звертатися на “гарячі” лінії медичних закладів.

“ГАРЯЧІ” ЛІНІЇ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА:

  • поліклініка № 1, вул. Чорновола – 050 524 32 31;
  • поліклініка № 2, вул. Довга – 099 783 12 69;
  • поліклініка № 3, вул. Франка – 050 772 09 82;
  • поліклініка № 4, вул. Вовчинецька – 099 783 12 75;
  • поліклініка № 5, вул. Залізнична – 099 783 22 05;
  • міська дитяча поліклініка, вул. Тичини – 099 783 12 61.

Також є “гаряча” лінія міськвиконкому 1580, зателефонувавши на яку, громадяни, що повернулися з-за кордону, можуть отримати кваліфіковану допомогу.

Запровадити “гарячі” лінії, каже головний лікар КЗ “Міська поліклініка №5” Ольга Савчук, були змушені через великий наплив людей, в тому числі тих, хто повернувся з-за кордону, які досі не уклали угод із сімейними лікарями.

“Ми півтора року говорили про те, що необхідно укласти угоди із лікарями. Хтось це зробив, хтось проігнорував. Зараз багато людей приїхали з-за кордону і минулого тижня масово ходили до поліклінік, аби укласти угоди з лікарями. На це ми радили їм укласти декларацію з лікарем, який вже є в родині, або із лікарями, з якими уклали угоди сусіди. Тому, щоби мінімізувати контакти громадян між собою і з медперсоналом, ми запровадили гарячі лінії, де люди можуть дізнатися, що робити, як укласти декларацію”, – каже Ольга Савчук.

Контакти лікаря і пацієнта сьогодні максимально обмежені зі зрозумілих причин. Про якісь хронічні болячки і рутинні аналізи треба сьогодні забути. Якщо є критична ситуація, каже Ольга Савчук, необхідно звертатися до сімейного лікаря (лікаря, з яким підписано угоду), – він розбереться і прийме рішення, як пацієнтові діяти. Якщо стан загрозливий, лікар викличе швидку. Пацієнтові викликати швидку не треба.



Переглядів: 262
banner